Afscheid

Deze week is mevr. Els Aanen verhuisd naar de ‘Vijverhof’ in Nieuwpoort. Het is allemaal snel gegaan. Maar deze kans kwam en is met beide handen aangegrepen. We zijn dankbaar dat haar man Piet komende zaterdag Waerthove mag verlaten en weer bij haar kan wonen. Zesenvijftig jaren hebben ze in Brandwijk mogen ‘kerken’. Jullie waren trouwe kerkgangers. We zullen jullie echt gaan missen. Ik zat zo te denken: zesenvijftig keer honderd diensten is zesenvijftighonderd keer in Gods huis aan de Brandwijksedijk onder het Woord geweest. Wat hebben we toch een machtig en goede God. Hij zegt niet: na zoveel keer moet je het ondertussen wel weten. Nee hoor, keer op keer nodigt Hij ons, heeft Hij een Woord voor ons ter bemoediging, vermaning of vertroosting. Hij gaat nu ook met jullie mee. We wensen jullie nog een goede tijd tijd toe samen in Nieuwpoort. Bovenal Gods Zegen voor jullie, de kinderen en kleinkinderen.