Kerkbode

Samen met een aantal buurgemeenten wordt er iedere week een Kerkbode uitgegeven. Daarin staan, naast een meditatie door één van de predikanten, van iedere deelnemende gemeente de berichten opgenomen. Tevens staan de preekbeurten daarin. Ook wordt wel eens een algemeen bericht opgenomen. Zo probeert de Kerkbode-commissie een ondersteuning te zijn voor het plaatselijke en regionale kerkenwerk.

We willen ieder gemeentelid aanraden om een abonnement op de Kerkbode te nemen. De kosten zijn € 22,- per jaar.

De contactpersonen voor de kerkbode in onze gemeente zijn Baltus en Nellie Korevaar. Zij zorgen, in samenwerking met een aantal gemeenteleden, voor de bezorging. Als u zich bij hen opgeeft als lid, wordt er zaterdags ook bij u een Kerkbode bezorgd.