Bevestiging en intrede proponent Speksnijder

Op D.V. 12 maart 2023 hopen we als gemeente een vreugdevolle dag te beleven. Dan zal in de ochtenddienst proponent J. Speksnijder worden bevestigd tot predikant. Deze dienst wordt geleid door Ds. M.A. van den Berg uit Groot-Ammers. De intrededienst met ds. Speksnijder begint om 14.00 uur. Aansluitend aan deze dienst kunt u hem als gemeente de hand schudden en Gods zegen toewensen. Er zullen tijdens beide diensten ook diverse gasten uit de familie- en vriendenkring van proponent Speksnijder en zijn vrouw, alsook uit de omgeving aanwezig zijn. Voor hen zijn er gereserveerde plaatsen in de kerk. Indien nodig is daarom ook de Wegwijzer beschikbaar als kerkzaal. In zowel de morgen- als de middagdienst is er kinderoppas bij Arie en Els Mourik, op de zorgzolder. Alle gemeenteleden zijn hartelijk welkom in beide diensten. Samen mogen we onze betrokkenheid op onze gemeente en onze nieuwe dominee onderstrepen en bovenal de Heere danken voor zijn goedheid. De avonddienst van 18.30 uur komt te vervallen.