Ten slotte

De Protestantse Kerk in Nederland is verdeeld in elf classes. Elke classis heeft een eigen classispredikant. De kerntaak van de classispredikant is het bezoeken van alle gemeenten die tot zijn classis behoort. Afgelopen zondagmorgen ging dr. G. van Meijeren bij ons in de dienst voor. Hij is onze classispredikant. In de tijd dat we net vacant waren, is hij een keer langs geweest op een kerkenraadsvergadering. Hij vertelde dat hij het erg op prijs stelt om ook eens in een dienst voor te gaan. ‘Dan zie ik de hele gemeente, hoor ze zingen en proef een beetje wat er in de gemeente leeft’. We hadden een fijn gesprek met hem en mogen u de hartelijke groeten overbrengen. Van harte Gods zegen toegewenst, van huis tot huis.
De Kerkenraad