Opening Winterwerk 2021

“Geloven is doen!“

Wat gaan we doen van 14 t/m 19 september…

Zijn heer zei tegen hem: Goed gedaan, goede en trouwe dienaar, over weinig bent u trouw geweest, over veel zal ik u aanstellen; ga in, in de vreugde van de heer”- Mattheüs 25:21De gelijkenis van de talenten staat centraal tijdens de opening van het winterwerk. Als de heer op reis gaat naar het buitenland, vertrouwt hij zijn talenten toe aan zijn dienaren. Wanneer de heer terugkomt, moeten de dienaren rekenschap afleggen over wat zij met de talenten gedaan hebben. In de gelijkenis van de talenten maakt Jezus ons duidelijk dat God verwacht dat we iets doen met de gaven die Hij ons toevertrouwt. We mogen niet onderschatten wat we hebben gekregen.

Komend seizoen willen we stilstaan bij de vraag wat we (kunnen) doen met de gaven die God ons schenkt. Geloven is namelijk niet alleen het Woord van God tot ons nemen, maar ook doen! Ons geloof in de praktijk brengen kan door middel van de kleinste dingen. Om een voorzetje te geven, voegt de evangelisatiecommissie kaarten toe aan de kerkbode van 17 september. Deze kunnen worden verstuurd om anderen te bemoedigen.

Graag uiterlijk zondag 12 september aanmelden voor de activiteiten via openingwinterwerk@outlook.com

Dinsdag 14 september

Mannenavond (vanaf 19:45)

Donderdag 16 september