Kerstwandeling 2022 “Vol verwondering”

Beleef het kerstverhaal in een wandeling rond de Graafstroom. Onder leiding van een verteller vertrekt er vanaf 18.00 uur elke 10 minuten een groep vanaf het plein bij de Overstap. De wandeling is 2022 stappen lang en rolstoelvriendelijk.

De route start en eindigt op het plein bij de Overstap, Kerkweg 10 in Brandwijk. Hier kunt u genieten van een gezellige, winterse sfeer. Bij de Overbuurman staan koffie en warme chocolademelk klaar, waarvan de opbrengst naar diverse goede doelen gaat.

Meld u aan: alleen of met meerdere personen.
U krijgt daarna een bevestiging met alle nodige info.

Startpunt: plein bij De Overstap (kerkweg, Brandwijk)
Vertrek: Om de 10 minuten vanaf 18.00uur
Voor wie: Jong en oud, rolstoelvriendelijk
Aanmelden: www.meevieren.nl/hervormdmolenaarsgraaf

Deze kerstwandeling wordt georganiseerd door de kerken van Molenaarsgraaf en Brandwijk en tientallen vrijwilligers. Het thema is ‘Vol verwondering’. Van harte welkom om mee op pad te gaan en verwonderd te raken over de kerstboodschap.

Meer foto’s: https://myalbum.com/album/P59mZ5cbLfrD35/