Oud ijzer

Heel regelmatig kunnen we in de kerkbode lezen wat het oud ijzer opgebracht heeft. En dat zijn steeds weer grote bedragen. Met een warm gevoel denken we terug aan br. Jaap van Renswoude. Met hoeveel passie zette hij zich in voor dit stukje gemeentewerk. Heel regelmatig reed hij met zijn aanhangwagen door het dorp en uren stond hij in zijn schuur te sorteren en koperdraad te strippen. Vele jaren heeft hij dat mogen doen. En hij deed het met veel liefde voor onze kerk en voor zijn Meester. De laatste jaren kreeg hij hulp. Tinus Spruitenburg ging met hem mee op pad. Al even enthousiast als Jaap. Na het overlijden van Jaap is Tinus met het werk doorgegaan. We willen mevr. van Renswoude bedanken dat dit allemaal nog kan en ook voor de koffie die altijd klaarstaat voor Tinus. Hil en Tinus, hartelijk dank voor wat jullie voor onze gemeente doen en Gods zegen toegewenst.