200 jaar kerkgebouw

Ons kerkgebouw is in de loop van de eeuwen verschillende keren opnieuw gebouwd. Bijna 200 jaar geleden, op 11 maart 1824, werd de eerste steen van ons huidige gebouw gelegd. In de westgevel boven de deuren zijn 2 stenen te zien ter herinnering aan deze eerste steenlegging. Op 8 september 1824 werd onze “oefenschool van geloof, hoop en liefde” in gebruik genomen. In het komende jaar willen we als gemeente op verschillende manieren stilstaan bij dit jubileum. We denken aan activiteiten op de monumentendag in het weekend van 7 en 8 september 2024, maar ook rond 11 maart 2024 zouden we al activiteiten kunnen doen. Grote en kleine ideeën zijn van harte welkom bij Ad van Rees, Cees Baan en Jonette Korevaar.