Nieuwe website

Het was u waarschijnlijk al opgevallen, de website van de kerk heeft een nieuw jasje gekregen. De vorige website was in 2010 live gegaan en in de tussentijd is er veel veranderd hoe we het internet gebruiken. Met de nieuwe website zijn we weer helemaal bij de tijd.

Vertrouwd

Veel is hetzelfde gebleven; de Kerkbode-berichten op de homepagina, de link naar de live-dienst op Youtube en alle uitgebreide informatie uit de Startkrant. De informatie uit de Startkrant is overigens bijgewerkt met de informatie van dit seizoen.

Geschikt voor uw telefoon

De kans is groot dat u geprobeerd heeft om de vorige website op uw telefoon te gebruiken. Met wat moeite lukte het wel, maar het was niet ideaal. Met de nieuwe website is dat veel makkelijker. De tekst is beter leesbaar; knoppen groter en makkelijker aan te klikken.

Wijzigingen voor de live-diensten

De afgelopen tijd vond u alle informatie rondom de live-diensten op de homepagina. Hier hebben we wat aanpassingen gemaakt. Bij een dienst kunt u nu ook zien wat de liturgie is, wie de organist is en welk bijbelgedeelte er wordt gelezen. Als er een kerkboekje is gemaakt, is deze ook op deze pagina te vinden.

Dit paste niet allemaal meer op de homepagina, daarom hebben we per dienst een eigen pagina aangemaakt. Dit is ook een archief, u kunt later makkelijk terugzoeken wie er preekte en waarover gepreekt is.

Collecte-app

Gebruikt u de collecte-app? Dan kunt u voortaan de link vinden op de pagina van de dienst.

Wilt u uw bijdrage later in de week overmaken? Kies dan voor een van diensten van afgelopen zondag. U vindt daar de link de collecte-app.