Amsterdam

Brandwijk ontmoet Amsterdam
Uitnodiging 19 januari
Vanaf 1 juli 2022 zijn we weer het IZB-project “Huis voor de Ziel” in de Noorderkerk in Amsterdam gaan steunen.

Gemeenteavond
Op 19 januari 2023 zullen Els en Leo Kaptein en iemand van het pioniersteam naar Brandwijk komen. We zullen dan horen hoe in de Jordaan de kerk letterlijk open staat voor ontmoeting, gesprek, voor ontvangen en delen, om op adem te komen en verrast te worden door elkaar en door God.
De avond is in de Wegwijzer en begint om 20.00 uur. Er is gelegenheid om vragen te stellen.

Excursies naar Amsterdam
Op zaterdag 4 februari en dinsdag 14 februari organiseren we een uitstapje naar Amsterdam om o.l.v. Leo en Els met eigen ogen te zien hoe missionair zijn in de stad vorm krijgt.
We zullen naar de Noorderkerk gaan, door de Jordaan wandelen, het missionaire team ontmoeten en met elkaar lunchen. De kosten voor koffie, lunch, parkeren en bijdrage in vervoer zullen maximaal 35,- zijn.
We vertrekken 8.45 uur en zullen rond 15.00 weer terug zijn.
Graag aanmelden voor bij Jonette Korevaar: 0628138966 of korevaar@hetnet.nl

Kerkdienst
Op zondag 5 februari is pionierspredikant Dick Wolters voorganger in onze morgendienst.

Hartelijke groet en tot ziens,
Ook namens Leo en Els Kaptein, de zendingscommissie;
Frank Scheurwater, Marco Molenaar, Martijn den Besten, Arie van der Spek, Reineth van der Schee en Jonette Korevaar