Kerkboekje

Iedere zondag is er bij de ingang van de kerk een kerkboekje beschikbaar, het is bedoeld voor de kinderen, maar ook anderen kunnen het gebruiken. Het boekje wordt gebruikt voor het opschrijven en tekenen van dingen die te zien en te horen zijn tijdens de dienst. Zo kunnen bijvoorbeeld de ouders kijken wat de kinderen van de dienst hebben opgepikt. Voor de kinderen kan het een mooi naslagwerkje zijn.

Er is een kerkboekje dat iedere dienst te gebruiken is.

Bij dit boekje is een uitleg, een “bewaarboekje” waar de onderdelen van de dienst in uitgelegd zijn en tips gegeven worden om tijdens de preek aantekeningen en tekeningen te maken.

Meer informatie en tips om een preek op een mooie manier te verwerken volgen nog, alvast een voorproefje…..

Bijzondere liturgie:

Bijzondere kerkboekjes

Soms maken we samen met de voorganger een boekje dat speciaal voor de dienst van die dag is samengesteld. De liturgie is er in verwerkt, er zijn vragen of opdrachten die het onderwerp van de preek onderstrepen.

Advent 2 Lukas 1

2011-2017 (A6-formaat)

Algemene kerkboekjes (in iedere dienst te gebruiken):

Bijzondere liturgie:

Bijzondere kerkboekjes

Soms wordt er een kerkboekje aangeboden dat speciaal voor de dienst van die dag is samengesteld. De liturgie is er in verwerkt, er zijn vragen of opdrachten die het onderwerp van de preek onderstrepen.