Zondagsschool ‘Onesimus’

Zondagsschool “Onesimus”

Ben je tussen 4 en 12 jaar dan ben jij van harte welkom op de zondagsschool! Op zondag 25 september beginnen we weer.

Tijdens de zondagsschool luisteren we samen naar verhalen uit de Bijbel. Maar er is meer, naast bidden en zingen, maken we iets, spelen we een spel of quiz. Iedere zondag als je er bent kun je punten sparen.

Vieringen

Het kerstfeest vieren we in de kerk, samen met alle kinderen, ouders, opa´s en oma´s en andere belangstellenden. Tijdens het kerstfeest nemen de kinderen van de oudste groep afscheid van de zondagsschool. Pasen en Pinksteren vieren we met elkaar in de Wegwijzer.

Delen ver weg

Samen met jullie denken we ook aan mensen die het niet zo goed hebben als wij. Ons zendingsgeld gaat naar Hannah. Een adoptiekind van Woord en Daad.

Kom je ook?

We hopen dat jij ook (weer) komt. Breng gerust je vriend/vriendin ook mee! Wij als leiding kijken er naar uit om samen met jullie onze Heere te leren kennen en te lofprijzen. We bidden dat de Heere God ook dit werk in onze gemeente wil zegenen.

Wanneer?

Zondagmiddag van 14.00 tot 15.00 uur, tenzij anders vermeld in de Kerkbode.

• Kinderen uit groep 1 t/m 4 van school komen naar de Wegwijzer
  • Kinderen uit groep 5 t/m 8 van school komen naar de Consistorie

Voor meer informatie kunt u/jij ons altijd bellen.

Tot ziens,

Juf Anna Lisa, juf Anneloes, juf Daniëlle en juf Femke (groep 1 – 4)
Meester Frank, meester Theo en  juf Wieke (groep 5 – 8)

Ebertina Mourik

Theo Korevaar

Gert-Jan Vermeulen

Bankrekeningnummer van zondagsschool ‘Onesimus’: NL18 RABO 0320 3700 70.

Online kindermoment

In de tijd dat niet iedereen elkaar kan ontmoeten vanwege corona, maakten we regelmatig een online kindermoment:

Archief: