Pinksteren 2022

Hoe vaak doen we dat? Elkaar vertellen wie God is en wat Hij doet. Zomaar – gevraagd of ongevraagd – iets goeds zeggen over Hem. Na alles wat er in de afgelopen jaren is gebeurd en ons raakte, willen we terugkeren naar de kern van onze roeping als kerk: ‘Maar u bent een uitverkoren geslacht, een koninklijk priesterschap, een heilig volk, een volk dat God Zich tot Zijn eigendom maakte; opdat u de deugden zou verkondigen van Hem Die u uit de duisternis geroepen heeft tot Zijn wonderbaar licht.’ (1 Petrus 2:9-10).

Juist gelovigen uit de wereldkerk houden ons op dit punt een spiegel voor. We horen hen vaak vrijmoedig spreken over de grote daden die God doet. Heel bewust kiezen voor een komma in het thema. Vertel, is een uitnodiging om – samen met de wereldwijde kerk – goed te spreken over God.

In voorbereiding op Pinksteren zijn er de volgende activiteiten:

21 mei 2022

19:15-19:45 uur online Zendingsjournaal voor kinderen
Kijk thuis of bij iemand anders
Terugkijken?  Klik hier om naar Youtube te gaan

20.00 uur Online GZB-event
Kijk en kom onder de indruk van hoe God wereldwijd werkt.
Inspiratie door de bemoedigende verhalen en muziek.
Terugkijken?  Klik hier om naar Youtube te gaan

27 mei 2022

14.00-20.00 uur Escaperoom „Beleef het verhaal van David“
Opgesloten in de escaperoom duiken jullie in het verhaal van David uit Zuid-Afrika. Jullie moeten er achter komen wat er met hem is gebeurd en wat de Heere God gedaan heeft in zijn leven. Los allerlei soorten puzzels op om uit de escaperoom te ontsnappen!
Wat: Escaperoom van ± 30 minuten en koffie/thee/gezelligheid
Waar: Wegwijzer en kerk
Voor wie: 10+ kinderen, gezinnen, jong en oud.
Aanmelden Escaperoom: bij Jonette en Theo 0628138966, korevaar@hetnet.nl

19.45-22.00 uur Tieneravond met escaperoom
Ontsnap uit de escaperoom en kom voor de gezelligheid

5 juni 2022