Crèche

Voor de jongste kinderen onder ons is er iedere zondagmorgen crèche (incl. bid- en dankdag tijdens de middagdienst, 1e kerstdag ’s morgens, 2e kerstdag ’s avonds i.v.m. kerstfeest zondagsschool, Hemelvaartsdag ’s morgens en nieuwjaarsdag ’s morgens). De crèche vindt plaats in De Wegwijzer vanaf 9.10 uur ’s morgens.

De kleintjes kunnen fijn spelen terwijl de ouders de kerkdienst bijwonen.

We kunnen nog wel vrijwilligers gebruiken om op te passen, dus ben je ouder dan 12 jaar en lijkt het je leuk om hieraan mee te werken, meldt je dan even aan op onderstaand adres. Ook ouderen die het leuk vinden om op deze manier iets te doen binnen de gemeente zijn van harte welkom, het betreft vaak slechts 4 tot 5 keer per jaar dat u aan de beurt bent. Het oppassen wordt voor zover mogelijk door een ouder iemand en een jongere gedaan.

Het oppasrooster is te vinden op het prikbord in De Wegwijzer. Tevens wordt er wekelijks in de Kerkbode vermeld wie er zal oppassen en vindt het oppasrooster ook op de website.

Voor verdere vragen/opmerkingen en ideeën over de invulling van de oppas kunt u terecht bij Maartje den Besten.